onsdag 6 juli 2011

Söndags promenad.

Hej!

Nu sätter vi igång med våra träffar, vi börjar med en Söndagspromenad
Söndagen den 21 augusti kl 10.00.

Vi träffas hemma hos oss i Okome, för 1-1/2 timmas promenad med Lagottolek och badmöjligheter för den som vill.
Efter promenaden fikar vi i våran trädgård.
Ta med gott humör och en massa ideér om vad du vill göra på våra träffar framöver. ( jag behöver alla uppslag och ideér jag kan få)
Jag bjuder på en enkel fika efter promenaden.

Vem är jag och var skall vi träffas?
Jag heter Birgitta Lindström (50+)  lycklig ägare till 2 fantastiska Lagotto tjejer Pia-Lotta och Mea.

Vägbeskrining:
Från Falkenberg kör 154 mot Ullared-Köinge när du passerat Köinge och kört över Högvadsån tag till höger mot Okome 3
Väl uppe i Okome tag höger mot kyrkan sväng vänster presic efter kyrkan mot Gällsås 2. Kör ganska exakt 5 km så kommer det 1 röd stuga, ett rött hus och en ridbana på högersida. Kör in på gården. Där bor vi.

Har du några funderingar eller bara vill berätta att du kommer. maila eller ring mej gärna.
Birgitta P-L & Mea
botels@hotmail.com
0709 558162

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar